laupäev, 29. veebruar 2020

Neljas nädal

Esmaspäeval pakkisime tööle jõudes lahti uued arvutid, monitorid, hiired ja klaviatuurid, mis kool oli tellinud. Pakkematerjali sorteerisime eraldi konteineritesse. Hiljem tulid Arro ja Rasmus meile appi, viisid IMacide kastid paberikonteineritesse ja kontrollisid projektorite seeriakoode. HelpDeskist tulid mitmed väljakutsed. Vahetasime Margo ja Daviniga välja telefone, arvuteid ja ühele projektorile tegime reseti. Saime kohe esimesel nädalal väga ülla eesmärgiga projekti, saadame Aafrikasse Zimbabwesse koolilastele arvuteid. Selleks tuli installida Inglise keelne Windows, teha sellest image, et saaks kõikidele arvutitele paigaldada üle võrgu Windows. Aafrikasse saatsime koolilastele 20 arvutit. Teisipäeva hommikul tundsin end väga halvasti. Toas oli 28 kraadi sooja ja ikka oli mul külm. Selgus, et olen haige ja ei saa ikka nii tööle minna. Palavik oli 37-38, nohu, aga õnneks köha ei olnud. Olin külmetunud ja parem hakkas alles laupäeval. Nüüd olen ennast korralikult terveks ravinud ja ootan juba uut töönädalat!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Viimane nädal

Viimane nädal möödus kiiresti. Printeritega oli palju tööd. Vahetasime välja arvuteid ja kontrollisime, et kõik oleks töökorras. Mina ja Ma...