reede, 21. veebruar 2020

Tööülesannete vahetus

Kolmapäeval 19.02.20 vahetasime tööülesandeid. Arro ja Rasmus hakkasid projektiga tegelema, mina ja Margo HelpDeski haldama. Esimestel paevadel Arro ja Rasmus tutvustasid meile, millised on peamised tegevused. Kui kellegil on mingi IT-alane probleem, siis oleme meie nüüd need, kes  ja aitavad. Kuna meie tööülesannete vahetus sattus kevadvaheajale, siis kolme päeva jooksul vajas meie abi vaid üks töötaja. Seega installisime paljudele masinatele uue Windowsi, kuna installimine oli aeganoudev, siis samal ajal saime nimekirja klassidest, kus oli vaja korrigeerida kaablimajandust ja puhastada arvuteid.  Arro, Rasmus ja Margo tegelesid kaablitega, mina ja kolleeg Djem läksime täitma HelpDeskist tulnud tööülesannet. Tööülesandeks oli ühendada printer kaabliga. Pidime otsima laoruumist vahemalt 10 m kaabli ja selle ühendama printeri külge ja paigaldama kaablitele liistud. Ruum oli kitsas, selleks tööks kulus meil 2 tundi. Koolimaja on väga suur, mul õnnestus ära siin juba eksida. Vaga palju erinevaid võimalusi on õppimiseks. Alates esmaspaevast tuleb kindlasti vaga töökas nädal, kuna koolivaheaeg on lõppenud.









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Viimane nädal

Viimane nädal möödus kiiresti. Printeritega oli palju tööd. Vahetasime välja arvuteid ja kontrollisime, et kõik oleks töökorras. Mina ja Ma...