Esimesel
päeval ehk siis esmaspäeval näidati meile, kust saab klientide
probleemide lahendamiseks vajalikud seadmed ja esemed nagu juhtmed, adapterid,
printerite toonerid, arvutid ja monitorid. Jõutsime lahendada sell päeval ainult paar
probleemi, nagu printeri toonerite vahetus, probleem monitoriga ja audio probleem ühes kontoris.
Teisel
päeval saime oma TOPdesk kasutajad, TOPdesk on tarkvara kuhu siis kliendid saadavad oma probleemid koos lühikirjeldusega. Probleemid teisel ja kolmandal päeval
olid sarnased nagu multifunktsionaalsete printerite toonerite vahetus, kõlarite
valmis panek välja saatmiseks ja laoruumi ülevaatus.
Neljandal
päeval anti meile siis suurem projekt operatsiooni süsteemi masspaigaldus kus
pidime üle 40 sülearvuti puhtaks tegema, uue windows 10 versiooni peale
laadima, milleks oli siis windows 10 pro 1903 ja windows 10 home 1903. Home
versiooniga sülearvutid olid vanemad, mis saadetakse heategevuseks Aafirkasse.
Uuemad sülearvutid olid siis mõeldud koolis töötavatele isikutele ja tundide
andmiseks. Arvutite valmis panekuga tekkisid ka mõned probleemid nagu kõvaketas
ei töötanud, mille me siis välja vahetasime.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar