reede, 7. veebruar 2020

Esimene töö nädal

Esimesel päeval  ehk siis esmaspäeval näidati meile, kust saab klientide probleemide lahendamiseks vajalikud seadmed ja esemed nagu juhtmed, adapterid, printerite toonerid, arvutid ja monitorid. Jõutsime lahendada sell päeval ainult paar probleemi, nagu printeri toonerite vahetus, probleem monitoriga ja audio probleem ühes kontoris.
Teisel päeval saime oma TOPdesk kasutajad, TOPdesk on tarkvara kuhu siis kliendid saadavad oma probleemid koos lühikirjeldusega. Probleemid teisel ja kolmandal päeval olid sarnased nagu multifunktsionaalsete printerite toonerite vahetus, kõlarite valmis panek välja saatmiseks ja laoruumi ülevaatus.
Neljandal päeval anti meile siis suurem projekt operatsiooni süsteemi masspaigaldus kus pidime üle 40 sülearvuti puhtaks tegema, uue windows 10 versiooni peale laadima, milleks oli siis windows 10 pro 1903 ja windows 10 home 1903. Home versiooniga sülearvutid olid vanemad, mis saadetakse heategevuseks Aafirkasse. Uuemad sülearvutid olid siis mõeldud koolis töötavatele isikutele ja tundide andmiseks. Arvutite valmis panekuga tekkisid ka mõned probleemid nagu kõvaketas ei töötanud, mille me siis välja vahetasime.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Viimane nädal

Viimane nädal möödus kiiresti. Printeritega oli palju tööd. Vahetasime välja arvuteid ja kontrollisime, et kõik oleks töökorras. Mina ja Ma...